Binnenkort een aantal Fun Races Schrijf je in via discord (https://discord.gg/nkxYBjk6) en neem vervolgens de rol van Raceroom. Daar vind je de nodige info over deze events. Elk niveau is welkom, zolang er maar met respect gereden wordt, plezier staat hoger aangeschreven als resultaat. Aangezien Nederlands de taal is die gesproken wordt krijgen Nederlands sprekende deelnemers voorrang. Excuses hiervoor, maar is een keuze van onze kant. We hopen je snel te verwelkomen.
Geweldig dat jullie Fun Races organiseren Het is belangrijk om een vriendelijke sfeer te behouden en andere spelers te respecteren Ongeacht het vaardigheidsniveau kan iedereen plezier hebben Ik begrip dat Nederlandstalige deelnemers voorrang hebben – dat is logisch Misschien is het een idee om in de toekomst ook een Engelstalige sectie toe te voegen zodat meer mensen kunnen meedoen. Bedankt voor de Discord link ik heb me al aangemeld Groeten, Andrew
Hoi Andrew, In onze community rijden ook al de nodige "buitenlandse" rijders hoor, welke ook met raceroom wel aanhaken. Maar onze voorkeur gaat uit naar een gezellige groep Nederlands sprekende simracers daar wij ook regelmatig, tijdens een race bijvoorbeeld, gezellig met elkaar praten over van alles en nog wat. En ook over en weer tips geven waardoor het rijden er vaak leuker op wordt. Maar mooi dat je je al hebt aangemeld, welkom